4 sposoby na poprawienie doświadczenia cyfrowego klienta

Oczekiwania i sposoby pracy z klientami zmieniły się dzięki pandemii. Istnieje tak wiele platform cyfrowych, które są wykorzystywane do nawiązywania kontaktów z ludźmi, przesyłania danych, wykonywania zadań i komunikacji z klientami. Teraz skupiamy się na cyfrowym doświadczeniu klienta, gdzie CPA muszą się dostosować i nauczyć nowych rzeczy, aby odpowiednio obsługiwać swoich klientów. Przyjrzyjmy się, jak Ty, jako księgowy, możesz dostosować się do tego ciągle zmieniającego się środowiska. Oto strategie, które pomogą Ci odnieść sukces w "nowej normalności".
1. Korzystaj z technologii związanych z dostawami
Pozostawanie w kontakcie z klientami jest ważnym elementem ich utrzymania. Powinieneś wykorzystać zasoby, które posiadasz w tym cyfrowym świecie, aby ułatwić sobie i klientowi procesy związane z papierkową robotą. Dzięki konferencjom online i narzędziom do składania podpisu elektronicznego, dostarczanie dokumentacji do klientów jest łatwiejsze niż kiedykolwiek. Otrzymywanie dokumentów jest również szybsze. W miarę upływu czasu, bardziej interaktywne metody dostarczania będzie powierzchni, ale udostępnianie dokumentów jest najlepszą rzeczą, jaką można zrobić od teraz dla Ciebie i Twoich klientów.
2. Adopcja chmury
Od lat, widzieliśmy wykorzystanie rozwiązań opartych na chmurze dla wielu rzeczy. Możesz przechowywać wszystko z telefonu w chmurze, OneDrive jest rozwiązaniem opartym na chmurze, a więc jest Google Drive. Korzystanie z rozwiązań opartych na chmurze jest jedynym sposobem, aby Twoi klienci mogli pracować w elastyczny sposób w tych czasach. Powinieneś rozważyć przyjęcie rozwiązania opartego na chmurze dla siebie i swoich klientów, abyście mogli pracować razem, nawet gdy jesteście osobno. Jest to bezpieczny sposób przechowywania danych, a jednocześnie scentralizowana lokalizacja dla wszystkiego, co będzie potrzebne. Rozwiązania oparte na chmurze, zarówno dla księgowości, jak i przesyłania danych, są niezbędne do zapewnienia bardziej bezproblemowych relacji z klientami.
3. Podłączanie danych klientów
CPA będzie korzystać z kilku programów komputerowych każdego dnia dla swoich klientów. To wiele informacji, które trzeba śledzić. Dlatego właśnie połączenie danych klientów jest kluczowe dla poruszania się po tym cyfrowym doświadczeniu. Jeśli walczysz, aby uzyskać uchwyt na swoich danych, to utrudnia to dla Ciebie do pracy z klientami. Jesteś ciągle zdezorganizowany i wykorzystujesz ich czas, aby znaleźć to, czego potrzebujesz do pracy podczas spotkań. Synchronizując dane swojej firmy, możesz mieć pewność, że wszystko, czego potrzebujesz, jest na miejscu podczas pracy z klientami. Nasza technologia pozwala nam synchronizować dane naszych klientów każdej nocy, więc nigdy nie przegapimy tego, co robią. Jesteśmy na bieżąco z ich finansami, co pozwala nam kontynuować efektywną pracę. Konsolidacja danych może pomóc Ci w prowadzeniu bardziej zorganizowanej firmy, która pomoże Ci skupić się na Twoich klientach.
4. Automatyzacja
Automatyzacja zmniejsza liczbę błędów ludzkich i przyspiesza czas uzyskania wartości. Po pierwsze, powinieneś zacząć od zadań, które można łatwo zautomatyzować, a następnie pracować dalej. Możesz poprawić przepływ pracy, zmieniając drobne rzeczy, ponieważ nie musisz już skupiać się na przyziemnych zadaniach. Następnie można przeprowadzić analizę kosztów i korzyści, aby sprawdzić, czy automatyzacja małych zadań poprawiła przepływ pracy. Sukces w tej dziedzinie prowadzi do dalszej automatyzacji i jeszcze lepszego przepływu pracy. Sprawdź, jak możesz zautomatyzować część swojego przepływu pracy, aby lepiej wykonywać pracę dla swoich klientów.
Nowa norma" zmieniła sposób, w jaki pracujemy. Dostosowanie się do tego może być trudne dla każdego CPA. Miejmy nadzieję, że te strategie cyfrowego doświadczenia pomogą Ci zmienić swój przepływ pracy, abyś mógł skupić się na swoich klientach i pomóc im dostosować się do tej "nowej normy", jak również.