Księgowość

Autentyczność sprzedaje się w księgowości

Co to znaczy być "autentycznym" księgowym i jak to może pomóc Twojej praktyce?

W swoim przemówieniu otwierającym konferencję AccountingWEB Live Summit, Jina Etienne, CPA, CGMA od razu zajęła się problemem księgowych, którzy nie są prawdziwie zaangażowani w to, kim są jako ludzie, muszą ograniczać swój wygląd lub sposób mówienia i po prostu nie są "prawdziwi". W skrócie, wierzyła, że księgowi muszą objąć to, kim są i mieć to jako swój punkt sprzedaży.

"Księgowy jest tym, co robię, nie jest tym, kim jestem. Twoja osobowość jest najsilniejszą częścią twojej marki [jako księgowego]", powiedziała Jina. "Jako księgowi jesteśmy jak szefowie kuchni w restauracji. Ja serwuję klientom zeznania podatkowe, oni wracają po autentyczne doświadczenie. W księgowości liczy się autentyczność... chodzi o to, aby być swoim prawdziwym "ja"; jak pokazujesz się każdego dnia, przez cały dzień."

W interesie tego, aby zawód naprawdę pokazywał to, kim jest, Jina wspomniała, że wiele osób w środowisku zawodowym często "zmienia kody", aby być bardziej akceptowanym w miejscu pracy. To może być wszystko, od tego jak się ubierają i mówią, a nawet fryzury.

Zarejestruj się za darmo, aby kontynuować czytanie

Rejestracja jest w 100% darmowa i zapewnia nieograniczony dostęp do najnowszych wiadomości z dziedziny księgowości, porad i spostrzeżeń każdego dnia. Oprócz dostępu do tego ekskluzywnego artykułu, możesz:


Blokada treści, ikona zaznaczeniaView

all AccountingWEB contentContent

lock down
, tick iconComment

on articlesAccess


content

nowRegisterAlready


have an account? Zaloguj się tutaj

Zobacz również