Czy Twoja firma doświadczy wysokiego wzrostu po wprowadzeniu COVID?

Praktycznie każda branża została dotknięta przez COVID-19, a księgowość z pewnością była jedną z nich. Opublikowana niedawno przez Instytut Badawczy Hinge analiza segmentu usług księgowych i finansowych w ramach badania 2021 High Growth Study ujawnia trendy, które wpłynęły na branżę w momencie, gdy gospodarka uległa znacznym zmianom spowodowanym pandemią.
Poniżej przedstawiamy najważniejsze wnioski zawarte w raporcie:
1. Badania odgrywają większą rolę w ograniczaniu ryzyka.
W świecie charakteryzującym się nieprzewidywalnością i zakłóceniami, badania dostarczają firmom księgowym wiedzy pozwalającej na rozwiązywanie kluczowych i zmieniających się problemów klientów i potencjalnych klientów. Firmy, które najdokładniej i najaktualniej rozumieją potrzeby i priorytety swojego rynku docelowego, mają znaczną przewagę konkurencyjną, minimalizując ryzyko utraty biznesu i udziału w rynku. Firmy odnoszące największe sukcesy wykorzystują oryginalne badania grupy docelowej do tworzenia treści o wysokiej wartości. Treści te są wykorzystywane jako podstawa wysoce skutecznych programów marketingu treści w celu uzyskania większej widoczności na rynku i przyciągnięcia nowych klientów.2. Szybko rozwijające się firmy księgowe przechodzą na technologię cyfrową.
Pandemia przyspieszyła trwający od dekady trend do korzystania z technologii cyfrowych w odpowiedzi na zmniejszenie liczby interakcji twarzą w twarz. Szybko rozwijające się firmy, które postawiły na technologię cyfrową, odnotowały 30-procentowy wzrost liczby kontaktów biznesowych wygenerowanych przez źródła cyfrowe w porównaniu z firmami, które nie przeszły na technologię cyfrową. Dwadzieścia dziewięć procent tych firm, które osiągnęły najlepsze wyniki, zwiększa swoje budżety na marketing cyfrowy kosztem bardziej tradycyjnych metod promocji. Zapisz się nanasz BEZPŁATNY biuletyn e-mailowyNie
przegap naszych najlepszych treści.Wpisz adres e-mail * Wpiszadres e-mailZapiszsię
3. Firmy skutecznie prezentujące swoją wiedzę zyskują większą widoczność.
Firmy, które aktywnie prezentują i promują swoją wiedzę specjalistyczną, przyciągają więcej uwagi i kandydatów, co przekłada się na większy wzrost. Ich priorytety marketingowe są także inne niż w przypadku firm o niewielkim wzroście lub jego braku. Mają one tendencję do stosowania większej liczby automatyzacji marketingu i sprzedaży oraz wykorzystują je w bardziej wyrafinowany sposób do promowania treści do pobrania, podcastów, webinarów i innych cyfrowych narzędzi marketingowych. Firmy o dużym wzroście przyjmują zmiany i badają strategie cyfrowe, aby lepiej służyć swoim klientom i dotrzymywać kroku rozwijającemu się rynkowi.4. Firmy szybko rozwijające się są o wiele bardziej dojrzałe w zakresie automatyzacji swoich podstawowych procesów biznesowych.
Wykorzystują je do usprawniania swoich działań i zwiększania wydajności. Firmy, które pozostają w tyle pod względem automatyzacji procesów, a chcą być konkurencyjne, muszą już teraz zmodernizować swoją automatyzację.5. Wirtualne miejsce pracy to dla firm księgowych przyszłość.
Choć pandemia nie zapoczątkowała rozwoju zdalnej siły roboczej, to z pewnością przyspieszyła ten proces, powodując, że wiele firm, które wcześniej nie brały jej pod uwagę, zaczęło stosować koncepcję wirtualnego miejsca pracy. Wirtualna praca trwale zmieniła sposób gry, a największe talenty będą odtąd wymagać elastycznego, zdalnego lub hybrydowego środowiska pracy. Firmy o wysokim wzroście są niemal dwukrotnie bardziej skłonne do pracy zdalnej niż firmy o niskim wzroście.Raport 2021 na temat szybko rozwijającej się branży usług księgowych i finansowych wyraźnie wskazuje na jedną rzecz: szybko rozwijające się firmy księgowe nie czekają na nikogo. Dążą naprzód pomimo pandemii. Stosują elastyczne, wysoce wydajne i skuteczne cyfrowe strategie biznesowe i marketingowe, aby zdobyć przewagę nad konkurencją, gdy inne firmy się wahają.
Jeśli nie jesteś liderem, zostajesz w tyle. Teraz jest doskonały moment, aby przyjąć zmiany i stawić czoła przyszłości po pandemii.