IRS hamuje kontrole osobiste

Czy reprezentujesz klientów w badaniu IRS lub ktoś z nich został niedawno skontaktowany w sprawie audytu? "Łagodniejszy, łagodniejszy" IRS ułatwia załatwienie tych spraw podczas pandemii COVID-19.
Według nowego memorandum wysłanego 10 lipca do pracowników windykacji terenowej od Hanka Kea, Field Collection Director of the Small Business/Self-Employed Division, IRS będzie nadal polegał na zdalnym kontakcie swoich pracowników z podatnikami w zdecydowanej większości spraw. Twierdzi, że spotkania twarzą w twarz i działania w terenie będą wymagane tylko w wyjątkowych przypadkach. Inwazyjne audyty będą ograniczone do minimum.
Więcej szczegółów: Urzędnicy skarbowi IRS pracują nad sprawami dotyczącymi długów podatkowych lub zaległych zeznań podatkowych. Jeśli podatnik został dotknięty katastrofą, urzędnik skarbowy może zastosować procedury "miękkiego kontaktu", aby dotrzeć do niego w sprawie długów podatkowych. Oznacza to podchodzenie do podatnika z ostrożnością i niezwykłą wrażliwością na jego osobiste okoliczności.
Agenci IRS zostali poinstruowani, aby brać pod uwagę stres i zmęczenie, nawet jeśli podatnik nie doświadczył żadnych osobistych, pieniężnych lub fizycznych szkód w wyniku katastrofy.
W związku z epidemią COVID-19, IRS wstrzymał działania egzekucyjne urzędników skarbowych w terenie. W międzyczasie, agenci terenowi będą działać zdalnie w zakresie rutynowych działań. Mogą oni dobrowolnie wykonywać niezbędne czynności twarzą w twarz, tylko wtedy, gdy jest to konieczne i właściwe i tylko za zgodą kierownika terytorium.
Zapisz się nanasz BEZPŁATNY newsletterNie
przegap naszych najlepszych treści.Wpisz adres e-mail * Wpiszadres e-mailZapiszsię
Może to obejmować nawiązywanie kontaktów w terenie w celu obejrzenia majątku, doręczanie wezwań, podejmowanie niezbędnych i odpowiednich działań dochodzeniowych i egzekucyjnych oraz prowadzenie rozmów z podatnikami, ich wyznaczonymi przedstawicielami lub osobami trzecimi w ich domach lub miejscach prowadzenia działalności (gdy nie ma rozsądnych alternatyw).
Notatka zawiera ponadto wytyczne dotyczące tych rzadkich przypadków, w których można zezwolić na spotkanie twarzą w twarz.
- Nie ma skutecznej alternatywy dla bezpośredniego kontaktu, a zaniechanie działania stwarza ryzyko trwałej straty dla rządu (np. wygaśnięcie ustawy, aktywa znajdujące się na stałe poza zasięgiem rządu lub narastające podatki od wynagrodzeń; lub
- Podatnik lub przedstawiciel poprosił o bezpośredni kontakt, a pracownik IRS i kierownik zgadzają się, że będzie to postęp w sprawie.
We wszystkich przypadkach kontaktu publicznego, od pracowników oczekuje się noszenia masek lub innych osłon twarzy, praktykowania dystansu społecznego i przestrzegania wytycznych CDC (mycie rąk, itp.) w celu ochrony przed możliwym narażeniem lub rozprzestrzenianiem się COVID-19.
W notatce podkreślono, że agenci muszą stosować "dobry osąd" przy określaniu, czy konieczny jest kontakt publiczny. Powinni oni stosować procedury miękkiego kontaktu, aby określić wpływ kryzysu zdrowotnego na podatnika. Wreszcie, notatka stwierdza, że urzędnicy skarbowi nadal mają swobodę działania w przypadku nietypowych sytuacji i trudności.
Piłka jest po Twojej stronie: Wykorzystaj te łagodne zasady, aby zakończyć sprawy związane z audytem dla swoich klientów w rozsądny i szybki sposób. Daj swoim klientom szansę na łatwiejszy oddech w tych trudnych czasach.