Księgowość

Jak COVID-19 może przyczynić się do sukcesu finansowego

Pandemia dała klientom wiele powodów do jęków. Pracują w domu, szkoły są zamknięte, a wakacje są za oknem. Klienci mogą również narzekać na to, że ich pieniądze nigdy nie rozciągają się wystarczająco daleko, pomimo czeków stymulacyjnych wysyłanych przez rząd. Czas spojrzeć na nieoczekiwany jasny punkt.

Jak bardzo zmieniły się dochody?

Wielu z twoich indywidualnych klientów pracuje w domu, chyba że są to pracownicy niezbędni. Prawdopodobnie nadal otrzymują wynagrodzenie, zwłaszcza jeśli są nauczycielami lub wykonują podobny zawód. A co z tymi ludźmi, którzy zostali zwolnieni z pracy? Barrons niedawno poinformował, że "68 procent odbiorców bezrobocia zarabia więcej z ich federalną 600 dolarów tygodniowo płatnością niż z ich starej pracy." Są jednak poważne wyjątki. Teatry na Broadwayu są ciemne. W Hollywood nie powstają filmy. Nikt nie organizuje konwencji branżowych. Jeśli Twój klient zarabia dużo i pracuje w tych lub podobnych branżach, to ma problemy. Dla uproszczenia skupmy się na tych klientach, którym płaci się za pracę w domu.

Zapisz się

na nasz BEZPŁATNY newsletterDon

't miss out on our best content.Enter email address *Enteremail addressSign
up

How Have Client Expenses Changed?

To pocieszające, że w czasach niepewności są dobre wiadomości: praca w domu pozwoliła Twojemu klientowi zaoszczędzić pieniądze. Oto jak:

  1. Wydatki na opiekę nad dzieckiem:
  2. Te drastycznie spadły. Wszyscy są teraz pod jednym dachem. Nie wysyłałeś swoich dzieci do przedszkola.
  3. Wyjścia na miasto:
  4. Może i zamawiasz na wynos, ale nie siedzisz w restauracji delektując się koktajlami lub trzydaniowym obiadem. Niezależnie od tego, ile kosztuje dostawa na miejscu, oszczędzasz pieniądze. Jest to szczególnie prawdziwe, jeśli regularnie jadasz na mieście.
  5. Wakacje:
  6. Twój klient może być emerytem, który często podróżuje.Nie wykłada pieniędzy na rejsy, kupuje bilety lotnicze do egzotycznych miejsc lub przebywa w luksusowych kurortach. Oszczędzają pieniądze, korzystając z finansowych korzyści "staycation".
  7. Filmy, teatr, koncerty i mecze sportowe:
  8. Te mogą się sumować, zwłaszcza gdy kupujesz bilety sezonowe. Teraz nie ma kosztów parkowania lub kolacji przed koncertem. Twoje dzieci nie stoją w kolejce, aby zobaczyć najnowszy blockbuster release każdego tygodnia.
  9. Sprzątanie domu:
  10. Robiłeś to, ponieważ twoje usługi sprzątania nie zostały wpuszczone. Prawdopodobnie robiłeś też swoje własne pranie. Praca w domu oznaczała mniej wycieczek do pralni chemicznych, które również były zamknięte. To więcej zaoszczędzonych pieniędzy.
  11. Śluby.
  12. Jeśli jest to twoje dziecko, podwiązujesz imprezę. Jeśli jesteś gościem, często dajesz prezent co najmniej równy szacowanemu kosztowi na gościa. Jeśli to twój ślub, data została przesunięta. Jeśli jesteś gościem, pieniądze nadal są w twojej kieszeni.
  13. Twój samochód:
Jeździ się nim o wiele mniej. Wiele firm ubezpieczeniowych wysyła czeki z rabatami. Kupujesz mniej paliwa i rzadziej bierzesz samochód na planowe przeglądy. Twoje opony są trwalsze.

Czego powinien nauczyć się mój klient?

Jako księgowy, powinieneś zwrócić uwagę na te "znalezione pieniądze" i proaktywnie zasugerować kilka sposobów działania.

  • Zacznij od tych punktów:
  • Mniej jesz na mieście, więcej gotujesz w domu. Sprzątasz swój własny dom. Bierzesz mniej urlopów i być może zamiast tego pracujesz nad swoją nieruchomością. Te zmiany stylu życia pozwoliły Ci zaoszczędzić pieniądze. Ile z nich powinno stać się standardową praktyką?
  • Następnie przejdź do przeglądu emerytalnego:
  • Twój klient miał dużo wolnego czasu. Zrobili swoje własne zabawy. Ich miesięczne wydatki zmniejszyły się. Ty i Twój klient rozmawialiście o przewidywanych wydatkach na emeryturze. Właśnie ukończyli kurs immersyjny. Przeprowadź tę rozmowę jeszcze raz. Będą bardziej uważni.
  • Poradź, by spłacili dług:
  • Załóżmy, że wydatki Twojego klienta zmniejszyły się o 2000 dolarów miesięcznie. Czy powinien znaleźć inne sposoby na wydanie tych pieniędzy? Nie. Powinien przyjrzeć się swoim kartom kredytowym i saldom, jakie na nich widnieją przy średniej stopie procentowej wynoszącej 15 procent. Spłać te karty.
  • Powiedz im, że powinni oszczędzać na emeryturę:
  • Prawdopodobnie bawią się w nadrabianie zaległości. Jeśli powiedzą, że dokonają wpłat, gdy pojawi się ich roczna premia, delikatnie przypomnij im, że Mikołaj może nie przyjść w tym roku.
  • Zasugeruj, aby założyli fundusz rezerwowy:
Podczas pandemii giełda zaskoczyła wszystkich. Poszła w górę! Rząd wysłał czeki. A co jeśli te dobre rzeczy się nie powtórzą? Przypuśćmy, że stracili pracę? Twój klient potrzebuje funduszu awaryjnego. Banki wciąż mają konta oszczędnościowe. Tak, oprocentowanie może być prawie zerowe, ale pieniądze są posegregowane. Nie chcesz się do nich dobrać za pomocą karty debetowej czy książeczki czekowej.

Pandemia dała nam wiele lekcji. Niektóre z nich są finansowe.


Zobacz również