Jak Księgowi mogą pomóc klientom w odpowiednim czasie, aby ponownie zatrudnić zwolniony personel

Księgowi i księgowe mogą pomóc swoim klientom biznesowym w podjęciu tej decyzji, zadając im pięć kluczowych pytań:
1. Czy twój stan wchodzi w fazę 2 lub 3 ponownego otwarcia?
Jeśli klient nie jest w stanie odpowiedzieć na to pytanie lub nie jest pewien, zalecamy, aby sprawdził stanowe i lokalne strony rządowe w celu określenia fazy wznowienia działalności dla swojej lokalizacji. Dobrym źródłem informacji o stanie jest strona internetowa Narodowego Stowarzyszenia Gubernatorów, na której znajduje się regularnie aktualizowane podsumowanie działań stanowych w zakresie ponownego otwierania firm.
Zapisz się na nasz BEZPŁATNY newsletterNie
przegap naszych najlepszych treści.Wpisz adres e-mail * Wpiszadres e-mailZapiszsię
Poszczególne hrabstwa i miasta mogą mieć dodatkowe ograniczenia i wytyczne z całego stanu, a klienci powinni również przejść bezpośrednio do oficjalnych stron rządowych miasta i powiatu, ponieważ fazy mogą się różnić w zależności od lokalizacji w stanie. Faza 2 i 3 wytycznych dotyczących ponownego otwarcia nakłada ograniczenia i kontrolowane warunki na niektóre firmy, które będą miały wpływ na to, czy są one w stanie ponownie zatrudnić zwolnionych pracowników.
Na przykład, nie ma sensu dla firm, które mają do czynienia z ograniczeniami wydajności w Fazie 2 lub 3, aby przywrócić wszystkich swoich pracowników sprzed pandemii. W zależności od tych warunków, księgowi mogą doradzić swoim klientom powolne dodawanie zwolnionych pracowników do listy płac, w miarę jak ograniczenia mocy przerobowych są znoszone, a biznes ponownie się rozwija.
2. Czy zwiększa się liczba telefonów, e-maili i czatów na żywo?
Wzrost zapytań i zainteresowania produktami lub usługami to wskaźniki, że życie wraca do firmy klienta. Na przykład, jeśli klient jest właścicielem restauracji z telefonów, które dzwonią i dine-in ruchu pieszego, który wzrasta, czas jest odpowiedni, aby rozpocząć przywrócenie furloughed pracowników.
Spróbuj mieć klientów śledzić te informacje dzień po dniu, aby zobaczyć, jakie dni i godziny są szczytowe z popytem. Jeśli te tendencje są spójne tydzień po tygodniu, łatwiej będzie wiedzieć, kiedy nadszedł czas, aby dodać pracowników z powrotem do listy płac po zwolnieniu. Stamtąd, decyzje mogą być również podjęte, jeśli będą one zatrudnione z powrotem w pełnym lub niepełnym wymiarze czasu pracy dla czasu.
3. Czy ludzie są na ulicach?
Jeśli odpowiedź jest twierdząca, może to być czas dla klienta, aby rozważyć ponowne dodanie pracowników do listy płac. Wraz ze złagodzeniem ograniczeń związanych z pandemią, coraz więcej ludzi będzie przebywać na zewnątrz. Powinno to spowodować wzrost ruchu pieszego i sprzedaży, a także lepiej przygotować klienta do powrotu zwolnionych pracowników.
Jeśli w miastach, w których znajdują się siedziby klientów, funkcjonuje transport masowy, warto monitorować jego rozkład. Jeśli na przykład kursuje bardzo mało pociągów, to prawdopodobnie miasto samo nie widzi popytu. Gdy liczba pociągów wzrasta, to dobry znak, że rośnie również liczba osób dojeżdżających do i z pracy lub wychodzących na posiłki czy zakupy.
4. Czy Twoi konkurenci wrócili do pełnej produkcji?
Doradź klientowi, aby monitorował strony mediów społecznościowych konkurentów, aby sprawdzić aktualizacje dotyczące zatrudnienia i poziomu produkcji. Ponadto, sprawdzenie strony internetowej konkurenta może również okazać się przydatne, ponieważ wiele firm opracowało stronę docelową dla aktualizacji COVID-19.
Ustawienie Google Alerts w celu monitorowania aktualizacji konkurentów jest korzystne, ale może być również niezwykle wymowne, jeśli klienci powinni rozważać ponowne zatrudnienie w obecnym środowisku. Klienci z lokalnymi konkurentami również mają przewagę.
Na przykład, poprzez szybkie sprawdzenie, jak pełne są parkingi konkurencji, będzie łatwo zobaczyć, czy biznes się rozwija, czy też pozostaje powolny. Jeśli ci konkurenci są z powrotem w górę i uruchomić, to jest to dobry znak, że klient jest gotowy lub będzie gotowy wkrótce.
5. Czy możesz szybko reagować na potrzeby klienta?
Jeśli klient ma problemy z dbaniem o potrzeby klientów w odpowiednim czasie, może to być czas, aby przynieść z powrotem furloughed pracowników. Nie będąc w stanie odpowiedzieć na wnioski wystarczająco szybko lub mając back-fill zamówień do spełnienia, klienci powinni zauważyć wzrost działalności, które nie mogą być spełnione ze zmniejszoną liczbą pracowników.
Weźmy na przykład właściciela restauracji. Jeśli ludzie nie są usadzani lub obsługiwani wystarczająco szybko, prawdopodobnie nadszedł czas, aby dodać kilka zwolnionych pracowników na raz. W sklepie detalicznym, jeśli społecznie zdystansowana linia kas jest za drzwiami, jest to wyraźny znak, że biznes jest gotowy, aby zacząć ponownie zatrudniać pracowników.
Wniosek
Firmy powoli zaczynają ponownie zatrudniać zwolnionych pracowników, ponieważ państwa nadal łagodzą ograniczenia związane z dystansem społecznym. Z danych firmy Gusto cytowanych przez CNBC wynika, że w maju zatrudnienie wzrosło o 3,2 proc.
Jak ten trend trwa i więcej firm ponownie otworzyć w całym kraju, będą szukać wskazówek, kiedy ponownie dodać pracowników do listy płac. Księgowi mogą pomóc klientom określić czas ponownego zatrudniania pracowników w oparciu o odpowiedzi na pięć powyższych pytań.
Powiązane artykuły
Księgowi mogą doradzać klientom w sprawie redukcji zatrudnienia
Jak dodać wartość do księgowości klienta