Jak przestać decydować o tym, na co stać Twoich klientów

Istnieje wiele powodów, dla których księgowi i księgowe zaniżają opłaty za nasze usługi. I nie, nie zawsze jest to dlatego, że "boimy się" pobierać opłaty za to, co jesteśmy warci.
Czasami nie rozumiemy własnej wartości. Omówiliśmy to wyzwanie - i jak je pokonać - w poprzednim artykule.
Ale czasami jesteśmy pewni wartości usług, które świadczymy. Jesteśmy mniej pewni, że klient zapłaci tyle, ile chcemy. To prowadzi do zaniżania opłat za nasze usługi, co z kolei może prowadzić do przepracowania i niezadowolenia z relacji z klientem.
Dlaczego tak się dzieje?
Opowiadanie za naszych klientów ich historii o pieniądzach
Jedną z pierwszych rzeczy, które zrobiłam po rozpoczęciu mojej praktyki księgowej było zatrudnienie trenera biznesu. I jedną z pierwszych rzeczy, jakich się od niej nauczyłam, było zaprzestanie opowiadania historii o pieniądzach moich klientów za nich.
Zarejestruj się za darmo, aby kontynuować czytanie
Jest to w 100% darmowe i zapewnia nieograniczony dostęp do najnowszych wiadomości księgowych, porad i wglądu każdego dnia. Oprócz dostępu do tego ekskluzywnego artykułu, możesz:
Blokada treści, ikona zaznaczeniaView
all AccountingWEB contentContent
lock down, tick iconComment
on articlesAccess
contentnowRegisterAlready
have an account? Zaloguj się tutaj