Księgowość

Jak przestać decydować o tym, na co stać Twoich klientów

Istnieje wiele powodów, dla których księgowi i księgowe zaniżają opłaty za nasze usługi. I nie, nie zawsze jest to dlatego, że "boimy się" pobierać opłaty za to, co jesteśmy warci.

Czasami nie rozumiemy własnej wartości. Omówiliśmy to wyzwanie - i jak je pokonać - w poprzednim artykule.

Ale czasami jesteśmy pewni wartości usług, które świadczymy. Jesteśmy mniej pewni, że klient zapłaci tyle, ile chcemy. To prowadzi do zaniżania opłat za nasze usługi, co z kolei może prowadzić do przepracowania i niezadowolenia z relacji z klientem.

Dlaczego tak się dzieje?

Opowiadanie za naszych klientów ich historii o pieniądzach

Jedną z pierwszych rzeczy, które zrobiłam po rozpoczęciu mojej praktyki księgowej było zatrudnienie trenera biznesu. I jedną z pierwszych rzeczy, jakich się od niej nauczyłam, było zaprzestanie opowiadania historii o pieniądzach moich klientów za nich.

Zarejestruj się za darmo, aby kontynuować czytanie

Jest to w 100% darmowe i zapewnia nieograniczony dostęp do najnowszych wiadomości księgowych, porad i wglądu każdego dnia. Oprócz dostępu do tego ekskluzywnego artykułu, możesz:


Blokada treści, ikona zaznaczeniaView

all AccountingWEB contentContent

lock down
, tick iconComment

on articlesAccess


content

nowRegisterAlready

have an account? Zaloguj się tutaj

Zobacz również