Księgowość

Marketing w firmie prowadzącej jednoosobową praktykę

Ten artykuł podkreśli bardziej znajomą okoliczność, jedynego praktykującego, próbującego rozwijać praktykę z być może administratorem / księgowym, jednym biurem i ograniczoną profesjonalną pomocą.

Książki instruktażowe marketingu może powiedzieć ustawić cele z przodu, ale doświadczenie autora jest to, że praca przez szczegóły marketingu daje wgląd w całym procesie. Praca przez proces marketingu siebie pomoże Ci ustawić swoje cele.

Zdecyduj, czy cele Twojej praktyki obejmują szeroki zakres klientów. Przyspieszenie liczby klientów w określonej grupie może być łatwiejsze, biorąc pod uwagę doświadczenie i reputację w danej dziedzinie, ale niekorzystne warunki pojawiające się w grupie klientów lub specjalności mogą być szczególnie problematyczne dla osoby prowadzącej jednoosobową praktykę.

[spark:newsletter-signup]

Marketing jako nawyk

Wypracowanie nieco bardziej "systemu" może pomóc. Oto ogólne pytania, które mogą pomóc w dopracowaniu planu marketingowego:

  • Jaki typ klienta przyniósłby prawdopodobnie najlepsze rezultaty w zakresie wskaźników realizacji?
  • Jakie są Twoje mocne strony? Kiedy zastanawiasz się lub omawiasz z rodziną/przyjaciółmi/mentorami konkretny rodzaj pracy lub klienta, kiedy twój entuzjazm ma tendencję do podnoszenia się?

Zarejestruj się za darmo, aby kontynuować czytanie

Jest to w 100% bezpłatne i zapewnia nieograniczony dostęp do najnowszych wiadomości, porad i spostrzeżeń dotyczących księgowości każdego dnia. Oprócz dostępu do tego ekskluzywnego artykułu, możesz:


Blokada treści, ikona zaznaczeniaView

all AccountingWEB contentContent

lock down
, tick iconComment

on articlesAccess


content

nowRegisterAlready


have an account? Zaloguj się tutaj

Zobacz również