Marketing w firmie prowadzącej jednoosobową praktykę

Ten artykuł podkreśli bardziej znajomą okoliczność, jedynego praktykującego, próbującego rozwijać praktykę z być może administratorem / księgowym, jednym biurem i ograniczoną profesjonalną pomocą.
Książki instruktażowe marketingu może powiedzieć ustawić cele z przodu, ale doświadczenie autora jest to, że praca przez szczegóły marketingu daje wgląd w całym procesie. Praca przez proces marketingu siebie pomoże Ci ustawić swoje cele.
Zdecyduj, czy cele Twojej praktyki obejmują szeroki zakres klientów. Przyspieszenie liczby klientów w określonej grupie może być łatwiejsze, biorąc pod uwagę doświadczenie i reputację w danej dziedzinie, ale niekorzystne warunki pojawiające się w grupie klientów lub specjalności mogą być szczególnie problematyczne dla osoby prowadzącej jednoosobową praktykę.
[spark:newsletter-signup]
Marketing jako nawyk
Wypracowanie nieco bardziej "systemu" może pomóc. Oto ogólne pytania, które mogą pomóc w dopracowaniu planu marketingowego:
- Jaki typ klienta przyniósłby prawdopodobnie najlepsze rezultaty w zakresie wskaźników realizacji?
- Jakie są Twoje mocne strony? Kiedy zastanawiasz się lub omawiasz z rodziną/przyjaciółmi/mentorami konkretny rodzaj pracy lub klienta, kiedy twój entuzjazm ma tendencję do podnoszenia się?
Zarejestruj się za darmo, aby kontynuować czytanie
Jest to w 100% bezpłatne i zapewnia nieograniczony dostęp do najnowszych wiadomości, porad i spostrzeżeń dotyczących księgowości każdego dnia. Oprócz dostępu do tego ekskluzywnego artykułu, możesz:
Blokada treści, ikona zaznaczeniaView
all AccountingWEB contentContent
lock down, tick iconComment
on articlesAccess
contentnowRegisterAlready
have an account? Zaloguj się tutaj