Narzędzia, technologie i procesy związane z doświadczeniem klienta

Niezależnie od tego, czy zajmujesz się podatkami, czy usługami księgowymi, doświadczenie klienta powinno być brane pod uwagę we wszystkich obszarach działalności Twojej firmy. Musisz mieć jak najlepsze doświadczenie dla swoich klientów i pracowników firmy, jednocześnie maksymalizując zysk dla partnerów. Skuteczna wymiana dokumentów, gromadzenie, zarządzanie i dystrybucja z klientami jest znaczącym punktem tarcia dla wielu firm.
Jaki jest najlepszy stos technologiczny do pracy z klientami?
Wraz z przesunięciem technologii w kierunku architektury chmury/SaaS, wiele firm będzie musiało ponownie przeanalizować swoją obecną strategię, która jest prawdopodobnie oparta na sieci LAN lub hostowana przez dostawcę.
Artchitektura Twojej mapy drogowej
Zarejestruj się za darmo, aby kontynuować czytanie
Jest to w 100% darmowe i zapewnia nieograniczony dostęp do najnowszych wiadomości księgowych, porad i wglądu każdego dnia. Oprócz dostępu do tego ekskluzywnego artykułu, możesz:
Content lock down, tick iconView
all AccountingWEB contentContent
lock down, tick iconComment
on articlesAccess
contentnowRegisterAlready
have an account? Zaloguj się tutaj