Księgowość

ScanSnap oferuje iX1600 z usługą ScanSnap Cloud

Firma Fujitsu Computer Products of America, Inc. wprowadziła skaner ScanSnap iX1600 teraz z usługą ScanSnap Cloud, która obejmuje szereg popularnych usług w chmurze dla biur rachunkowych i biznesowych klientów ScanSnap.

Dzięki tej ofercie użytkownicy mogą digitalizować, zapisywać i porządkować dokumenty, wizytówki, paragony, zdjęcia i inne dokumenty w wybranej usłudze w chmurze, w prosty sposób, za pomocą jednego dotknięcia. Oprogramowanie automatycznie wykrywa i klasyfikuje zeskanowane pliki według typu, takie jak dokumenty, paragony, wizytówki i zdjęcia, a następnie wysyła je do odpowiedniej usługi w chmurze na podstawie wcześniej ustawionych profili.

Dzięki bezprzewodowemu połączeniu z komputerem i urządzeniami inteligentnymi można wysyłać zdigitalizowane dokumenty do chmury, aby uzyskać do nich szybki dostęp w dowolnym miejscu i czasie. Skaner iX1600 współpracuje bezpośrednio ze smartfonami i tabletami z systemem iOS i Android, umożliwiając szybkie i łatwe udostępnianie dokumentów w popularnych lokalizacjach w chmurze lub zapisywanie ich na komputerze.

Dzięki usłudze ScanSnap Cloud każdy dokument jest automatycznie digitalizowany, przesyłany, nazywany na podstawie typu zawartości (gdy jest to możliwe) i zapisywany w odpowiednim miejscu. ScanSnap Cloud współpracuje obecnie z 14 partnerami działającymi w chmurze, wśród których są m.in:

  • Box
  • Dropbox
  • Evernote
  • Google Drive
  • Microsoft OneDrive
  • Hubdoc
  • LedgerDocs
  • Shoeboxed

Sam skaner ScanSnap iX1600 został niedawno zaprezentowany i jest dostępny w kolorze czarnym lub białym w cenie 495,00 USD. Został on wprowadzony razem z modelem ScanSnap iX1400 dostępnym tylko z USB w kolorze czarnym w cenie 395,00 USD. Obie wersje integrują się z chmurą ScanSnap Cloud i oprogramowaniem partnerów firmy. Więcej szczegółów można znaleźć na stronie Fujitsu Scanners: Cloud for Enterprise.

Zobacz również